HVORDAN SLIPPER VI AF MED DEM?

HVEM SKAL FJERNE DE LAV-IQ- OG PÆDOFILI ANSVARLIGE ?

Især på Fyn skal kommunisternes langtidsmål fremmes:

Mere seksualitet, mere homo, mere miljø, med grønne regnskaber, mere bæredygtighed og menneskeskabt klima i skolerne, men den sidste er vist inkluderet i flere af de foranstående – de tre sidste har ingen forstandsmæssig mening for seriøst tænkende voksne, men er rene verdsligt religiøse temaer for ideologi, der skal tvinges i front. Ikke disciplin, respekt, læsning på dansk, regning/matematik, stavning og skrivning, fysik, kemi, f.eks. privatøkonomi og rentesregning. De sidste kunne føre nationen til et bedre sted i en konkurrencepræget verden, hvor danskerne klart taber voldsomt terræn (Danmark: fra en 3. til en 15. plads i konkurrencen på fem år). Børn og unge i Danmark skal fortsat nedbrydes, forvirres og indfanges i ideologiens spin. Nu skal hele landet inddrages.

Det er ‘torskedumheden’ der skal fjernes fra de blankpolerede gulve! – Det er ikke kun Goldman-Sachs-DONG-Front-Uvidenheds-Kæmperne – Der er mange flere, og også flere end dem, der holdt kæft i modsætning til nu, da hele Tele Danmark gik samme vej, og tidligere finansminister Henning Dyremose blev voldsomt forgyldt i samme forbindelse, men det var også længe før bank-hade-kampagnerne på SF-TV. Der er simpelthen en tilbøjelighed i dette lille land for de dummeste til skruppelløst at søge magtens tinder. At bringe dem til at begribe, at de selv og deres indvalgte har frembragt alle uhumskhederne, kan du godt glemme; det ligger langt uden for deres fatteevne. De venter fortsat og uanfægtet på taletid og prioriterer naturligvis mobilen og alt ukendt højere end alt andet – selv livet. Dumme børn af tiden! De skal forhindres, men hvordan?? Vi kan ikke spørge Gurli Margrethe!

 

Svaret på PISA 2009, der viste at det var galt hele vejen rundt i forhold til det, der er grundlaget for landets fremtidige erhvervsevne, var i 2010 flere fremmedsprog tidligere i skoleforløbet og mere Koran-undervisning i Gymnasiet, mente Bertel Haarder. Da det fortsat blev værre med resultaterne i de egentlige kundskabsfag i PISA 2012, skulle der sexualkampagne til i 0-klassen, mente Christine Antorine og ‘alle hendes velkvalificerede’ i ‘Sex & Samfund’.

I Danmark var IQ-gennemsnittet for de udenlandske oprindelser i 2014 89,1 (se udviklingen fremover i diagram 19 A). Det betyder også at godt halvdelen ikke er egnede til arbejde og uddannelse. Den officielle arbejdsmarkedstilknytning ligger netop der ved IQ90. Hvad uddannelsesegnetheden viser kan vi ikke med sikkerhed afgøre generelt, udover at PISA Etnisk 2009 viste, at børn med indvandrerbaggrund er markant dårligere til at læse og regne end deres danske kammerater. Faktisk er de, hvad der svarer til to skoleår bagud, viser Pisa Etnisk 2009. Den offentliggjorte undersøgelse Pisa Etnisk 2012 viser, at 38 procent af tosprogede elever ikke har gode nok læsekompetencer til at kunne gennemføre en ungdomsuddannelse.
PISA Etnisk 2012:
http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.videnomlaesning.dk%2Fwp-content%2Fuploads%2FPISA_etnisk_20123.pdf&ei=NWJPVIyfGqf9ywP9s4DwAg&usg=AFQjCNHDKqweAI3fPNM2cEBU8S_zoP83Xg

Side 24 under linket:

(citat begyndt) “PISA-skalaen i matematik opdeles i syv forskellige niveauer alt efter matematikfærdigheder gående fra første niveau: under niveau 1, til øverste niveau: niveau 6. Elever med en score under niveau 2 betegnes som lavt præ-sterende elever, mens elever med en score over niveau 4 betegnes som højt præsterende elever.

Der knytter sig for ethvert land og for enhver undergruppering en særlig interesse til at undersøge, hvor mange elever der befinder sig inden for disse to ydre marginalgrupper på færdighedsskalaen.

Tabel 2.4 viser, hvor mange procent af eleverne uden og med indvandrerbaggrund, der i 2012 ligger på de laveste og højeste præstationsniveauer i matematik.

Det fremgår, at de danske elever uden indvandrerbaggrund klarer sig bedst med godt 13 % af eleverne under niveau 2. For andengenerationsindvandrere er det ca. 39 % af eleverne, der ligger under niveau 2, hvilket også er tilfældet for indvandrerelever, der taler dansk i hjemmet. For førstegenerationsindvandrereleverne scorer knap halvdelen (48,6 %) under niveau 2. Der er med andre ord ca. tre gange så mange af andengenerationsindvandrerne, der ligger under ni-veau 2, end elever uden indvandrerbaggrund.” (citat slut)
Ritt, Antorini og Haarder skal man absolut ikke lytte til. De har hovedansvaret for skolens og kompetencernes deroute. Ordningen er Ritt’s enhedsskolen, hvor alle er lige. De kunne ikke blive lige kloge, men de kunne blive lige dumme.

Vi ved godt hvad der foregår: http://danmark.wordpress.com/2007/06/17/folkeskolen-stempler-kloge-boern-som-socialt-handicappede/

At det er særligt galt med drengene kan tilskrives feminismen, og hvad deraf følger for lærerstaben og trend-sætningen i det omgivende: http://danmark.wordpress.com/2006/08/31/reformpaedagogik-og-kvindekamp-er-altoverskyggende-helt-nede-fra-i-uddannelsessystemet/

Vi kan oplyse at flere uafhængige førstehåndsvidner klart beskriver seminarieuddannelsen i dag som en art farce i stilen ‘Gæt og Grimmasser’, hvor alle de smarte, virkelighedsfjerne pædagogiske metoder gøres til ét stort teoretisk miskmask med især skyldig inddragelse af sindelagsteori, diskursteori o.lign. Diskursteoriens indsigter anvendes til at blotlægge oprindelige diskurser (idealer/koder). Diskursorden betegner totaliteten af diskursive praksisser indenfor institutioner eller samfund og deres indbyrdes forhold.

Man lærer at lave børnene om efter ideologien, man modtager i langt mindre omfang undervisning i og formidling af gyldige og brugbare færdigheder. Her er også kilden til de mange afvigende og såkaldt psykisk syge skolebørn.

Post- eller transmodernister, der også styrer, hvad der skal læres på seminarierne “udtrykker stor tvivl om muligheden for nå til universelle objektive sandheder, afviser kunstigt skarpe modsætninger og finder fornøjelse i den iboende ironi især i sproget og livet”. Blandt fakkelbærerne for 68-generationens sindelagsteorier skal især fremhæves Jürgen Habermas, Herbert Marcuse og andre repræsentanter for den sindelagstotalitære Frankfurterskolen. Men senest er grundlaget udvidet betydeligt med bl.a. Foucault, Derrida, Lyotard, Rorty, Haraway, and Cixous.

Vor korte version: Ideologisk teoretiserende cirkelsnak på bekostning af viden og færdigheder. Ingenting er og alting flyder frit og er lige godt bortset fra holdningen, der kan bringe dig mod eller væk fra de videregående godkendelser.

Flere og flere skoler foretrækker i dag lærere, der ikke har frekventeret et seminarium.

Folkeskolen: Der er ingen udfordringer til de dygtige elever. Hvis de har fået topkarakter i 7. klasse skal de resten af skoletiden hjælpe de andre, der ikke har så gode resultater. Der er kun 10% dygtige elever, d.v.s. 3 ud af 30 i en klasse, viser PISA 2012, mod 15% i 2009. Og så er formanden for danske skoleelever Agnete Vielberg Hansen ‘unbiased’ eller ubefængt i sin betragtningsmåde, d.v.s. i denne forbindelse uden forstyrrende ideologi i sin vurdering, men hun taler lige ud til det bedre for os alle.

 Hele baggrunden: Henning Fonsmark: Kampen mod kundskaber

Nekrologen over tiden:

The time is characterized by form without contents

In addition

Praeterea censeo….

NO CLIMATE CHANGE CAUSED BY MAN

Advertisements

One thought on “HVORDAN SLIPPER VI AF MED DEM?

  1. Pingback: Nu er der kun tale om ‘hvordan’ | transeurabia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s